reklama

Co Som urobila zle?

Dnes  nam tu vo Schwetzingen napadol sneh. Naozaj som to necakala.Chcem sa len vypisat. Som tu sama a nechcem sa lutovat.Len dostat so seba von vsetky tie negativne a smutok prinasajuce pocity.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Poznate ten pocit? Rozhodli ste sa pre nieco a tym padom ste aj nieco stratili.Snazite sa zit dalej, ale ta odvaha, ktora vas prinutila spravit toto rozhodnutie sa kamsi stratila a ste tu sam.

Sam so svojimi pocitmi, svojimi otazkami a odpovedami , o ktorych ani netusite , ci su spravne.

Myslim si, ze som sa rozhodla spravne.Teda mam v sebe pokoj, po akom som dlho tuzila , ale nenachadzala.

Teraz ho uz konecne mam.Myslela som si, ze konam Boziu volu, ale ten Pan Boh akoby sa niekde stratil.A praveze mam pocit, ze sa na mna hneva.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moj vecny problem.Stale hladam chybu v sebe, snazim sa dobre zit, ale tie neustale vycitky , tak toto si dobre nespravila, tu si sa opat neovladla, tamto si nedokoncila, si proste nula.A satanisko si mädli rukami, tak uz som Ta zas dostal, uz si v ri.. aj s tym Tvojim Pan Bozkom.Mam totiz v sebe tuzbu po dokonalosti, no stracam sa v uplnej priemernosti. Nuz a prijat to, je veru kriz.

Mam v sebe taky podvedomy strach, vies Boze o tom??????

Uz Ti ani neviem doverovat, len myslim na to, co vsetko mi este vezmes.

Vies , este pred tymto rozhodnutim som mala pocit, ze mi zehnas na kazdom kroku.

Pred pecenim kysnutych kolacov, som sa pomodlila, nech sa mi vydaria, lebo viem aky som babrak, a oni si predstav, boli ako od starkej.,“jemne ako dusa“.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A pamatas sa, ako som aj ruziam, ktore nam vzdy na druhy den ovädli rozkazala v Tvojom mene nech kvitnu na Tvoju slavu a cest, a oni vydrzali kvitnuce viac ako tyzden?

A teraz, ked si myslim, ze konam Tvoju volu, akoby si sa stratil, len v malych zableskoch mi davas pocitovat Tvoju Lasku...

Ale ja som prazdna.Co robim zle, povedz ????? A ja sa zmenim.

Asi som na ceste a ty si ma nesies, len tak to vidim.

Tak vdaka , Boze, hned mi je lepsie, ked ma stisnu Tvoje laskave ramena.

Cau, Tvoja Tereza

Tereza Vlčková

Tereza Vlčková

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoducho Jeho kvetinka, najlepsie nezabudka:) Zoznam autorových rubrík:  Moja draha familiaau-pair rodinka a zazitkyFotockySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu