reklama

Spomienky na Nemecko I.

Po dlhej dobe odmlčaia sa a vrátenia sa domov, by som chcela priniesť aspoň retrospektívnu reportáž z môjho pobytu v Nemecku...Tak pozerajte:)))

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu


Schwetzingenská jar sa začína klasicky ako u nás , zlatým dažďom ako u nás...
Tento rástol pred našim domom.

Obrázok blogu


V svetoznámej záamockej záhrade kvitnu japonské čerešne...
Randenie sa môže začať...

Obrázok blogu


Mešita...
Neviem, či som spomínala, že som žila v nemeckom mestečku Schwetzingen, ktoré sa nachádza medzi Heidelbergom a Mannheimom a je preslávené predovšetkým vynikajúcou špargľou, ktorú, ako mi bolo oznámené , si necháva doviezť aj švédska kráľovná Silvia, pretože pochádza z Heidelbergu, či nemecká spolková kancelárka Angela Merkel.
Toto mestečko je veľké asi ako moje rodné mesto Liptovský Mikuláš a čo je tu ešte známe je zámok a záhrady.Ale o tom až nabudúce...

Tereza Vlčková

Tereza Vlčková

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoducho Jeho kvetinka, najlepsie nezabudka:) Zoznam autorových rubrík:  Moja draha familiaau-pair rodinka a zazitkyFotockySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu