reklama

Moj pracovny den

Ak ste radospac, odporucila by som ist robit au-pair, aspon do tej mojej rodiny.Lebo pokial som do skoly vstavala o 6:15 tu vstavam o 7:15, dobry rozdiel , nie?Tu je moj denny harmonogram prace.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Budicek:7:15 , ale ked moja rodinka prispi tak aj o 8:00 +rana modlitbicka

7:30-8:00 ranajky

8:00 -... upratovanie kuchyne, obyvacky, prebalenie malej Margaux, ranna hygiena a priprava na prachadzku

Dlzka upratovanie zavisi, od rannej nalady Staudtovcov , teda ci si po sebe odpracu alebo nie.

okolo 10:00 desiata, s malou si dame bio hrusky, ci mandarinky a necham ju v kociku , nuz a ak sa da prinutim zaspat:)

od 11:15-12:15 varenie obeda, moj obed a krmenie malej

12:30-14:15 este strazim malu az kym si ju nepreberu jej rodicia.To je vsak taky vseobecny nacrt bezneho dna, inak v pndelok vecer chodim na anglictinu, v utorok poobede do fitnesska, ktoreho majitelom je moja rodina, takze to mam gratis , v stvrtok poobede riadim cely dom, obcas zajdem do kostola, vecer pomailujem teraz uz aj poblogujem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Najtazsie su vsak vikendy, kedy nieto co robit, alebo nie vzdy jesto co robit a ta samota hrozne ubija.Nemozno stale nakupovat ...:)

V nedelu vecer, chodim vsak, do jedneho spolocenstva a tam je super.Hoci su tam sami Nemci.

A vecierka roznorode.

Hoci to vyzera jednoducho, aj taky 1,5 rocny krpec a bordelarski rodicia daju zabrat.Ale nestazujem sa , som spokojna.

Tereza Vlčková

Tereza Vlčková

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoducho Jeho kvetinka, najlepsie nezabudka:) Zoznam autorových rubrík:  Moja draha familiaau-pair rodinka a zazitkyFotockySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu