reklama

Pozdrav z germanskeho kraja

Po dlhom zvazovani a bojoch s mojim priemernym sabevedomim som sa aj ja rozhodla, pridat sa do rodiny blogerov.Dufam, ze obohatim aj ja niecim novym.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Tak a uz je to tu. Ako sa dozvedate so sporych informacii pod mojim fotom momentalne som au-pairka.A ked som dnes sedela za pocitacom a citala si blogy, nuz tak som si povedala, ze to skusim tiez.

Ale len s malou dusickou som sa prihlasila ...

Zanedlho som dostala spravu o registracii...

Tak a s tymto moje sebavedomie stuplo.Kym som cakala na fotku od mojich sestier, ktore moje rozhodnutie podporili, zehlila som a tak mi brazdili hlavou myslienky tisicich tem, ktore chcem napisat.

Ano som z velkej familie, ktorej uz dvaja clenovia bloguju a myslim, ze kazdy svojim original sposobom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A ja to chcem vyskusat tiez...

Nechajte sa prekvapit...

Zdravi vas novopeceny bloger kvetinka terinka vlckova

Tereza Vlčková

Tereza Vlčková

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoducho Jeho kvetinka, najlepsie nezabudka:) Zoznam autorových rubrík:  Moja draha familiaau-pair rodinka a zazitkyFotockySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu